Нормативно-правове забезпечення
впровадження Концепції реалізації державної політики у
Кожна дитина очікує на свято Миколая, адже чемним і слухняним дітям він приносить смаколики і подарунки. Діти пишуть Чудотворцю листи і звертаються до нього у молитвах. Та чи добре знають малюки Святого Миколая? На цьому тижні юні здобувачі освіти дізналися багато цікавого про постать Миколая.
Новий місяць і нова цікаватема для всезнайок-нушеняток. Дізналися про нові цікаві факти про енергію та її види, про те, як люди використовують енергію сонця, води та вітру. А для того, щоб перевірити енергію вулкану, провели досліди і створили власні вулкани.
Які є види транспорту ? Транспорт моєї місцевості. Як бути гарним пасажиром? Для чого потрібні правила дорожнього руху? Ці питання юні дослідники вивчають на 21 тижні.
Наприкінці 17-го тижня учні знатимуть:
назви і види деяких популярних дитячих захоплень;
яку користь /шкоду можуть приносити дитячі захоплення;
чим захоплюються однокласники;
умітимуть:
пояснити, як від власних захоплень / уподобань може залежати успіх та добробут у майбутньому;
розказувати про власні захоплення / вподобання;
презентувати результати власної творчості;
уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.
Я досліджую світ, 17 тиждень, "Світ захоплень", конструювання з Lego, майстрували фігурки з Lego, а потім обводили їх на аркуші паперу, домальовували і перетворювали на цікаві зображення.
Що можна побачити в космосі? Чому Земля — особлива планета? Чи можливе на Землі життя без Сонця? Як людина підкорює космос? Як я уявляю інші планети? Відповіді на ці запитання отримали учні класу під час тижня.
«ШІСТЬ ЦЕГЛИНОК» — це практичний інструмент для навчання, це технологія навчання. Виконуючи веселі завдання і граючись набором з шести різнокольорових цеглинок LEGO, діти тренують пам’ять, розвивають моторику і мислять творчо. Крім того, використання цієї технології дає можливість адаптувати і, звичайно, створювати власні завдання відповідно до вмінь та інтересів дітей.
Вправа "Cпина до спини або розуміємо один одного".
Діти вчаться:
Описувати
Ставити себе на місце інших
Описувати свої дії та дії інших, пояснювати наслідки таких дій.
Вправа "Візерунки"
Діти вчаться:
Помічати і складати візерунки
Експериментувати, генерувати оригінальні ідеї
Працювати самостійно і в групі
Вправа "Забавки з кубом"
Діти вчаться:
З упевненістю братися за нові завдання
Бути фізично активними
Розвивати власний стиль виконання завдань.
Ознайомити дітей з театром як видом мистецтва, атрибутами, пов'язаних з театром. Розвивати творчі здібності та емоційну чутливість. Удосконалювати вміння рахувати в межах 10. Навчати творчо опрацьовувати та інсценізувати казку.
Будуємо птахоробота, який допомагає нагодувати птахів узимку