Керівник методичного об`єднання
Рокитянська Ірина Іванівна
(вчитель історії)
МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА
Використання проектних технологій на уроках історії в контексті системно-діяльнісного підходу як ефективний спосіб для розвитку індивідуальних пізнавальних здібностей учня.
Кафедра методичного
об`єднання
1. Вакула Ольга.Федорівна
(вчитель української мови та літератури)
Розвиток пізнавальної діяльності учнів через використання інтерактивних форм роботи.
2. Скляр Любов Миколаївна
(вчитель української мови та літератури)
Використання активних форм роботи як засіб підвищення ефективності уроків мови та літератури.
3. Чорношвець Віталій Володимирович (вчитель трудового навчання та фізичної культури)
Використання елементів інтерактивного навчання як засіб підвищення ефективності уроку)
4. Мельник Олена Олександрівна
(вчитель фізики та математики)
Впровадження елементів сучасних інформаційних технологій на уроках фізики та математики)
5. Запрягайло Ольга Петрівна
(вчитель інформатики та математики)
Застосування різних форм діяльності учнів на уроках математики та інформатики як один із засобів підвищення якості знань.
6. Кривцов Юрій Миколайович
(вчитель біології та географії )
Особистісно-орієнтоване навчання як засіб підвищення ефективності уроку.
7. Ляшенко Микола Миколайович
(вчитель образотворчого мистецтва)
Формування здатності учнів до художньої самореалізації та культурного самовираження.
8. Яременко Альона Сергіївна
(вчитель зарубіжної літератури)
Формування цілеспрямованої особистості, громадянина-патріота шляхом розвитку критичного мислення на уроках зарубіжної літератури)
9. Пастушенко Людмила Сергіївна
(вчитель музичного мистецтва)
Розвиток музичних здібностей дітей на уроках музичного мистецтва.
10. Сизонова Яна Вікторівна
(вчитель англійської мови)
Впровадження дидактичних ігор на уроках англійської мови як дієвий чинник активізації пізнавальної діяльності школярів.
11. Власенко Евгенія Іванівна
(вчитель хімії)
Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій на уроках хімії та основ здоров`я як засіб формування предметної компетентності учнів.