Зарахування до 1 класу

 Відповідно до наказу по закладу "Про зарахування учнів до першого класу" від 01.06.2021 #1 зараховано 9 учнів. Вакансій - 9.

Зарахування до 1 класу

 

Комунальна установа

 

 В-Піщанська загальноосвітня школа І-ІІ ст.

 

 м. Суми,  Сумської обл.

 

  

 Прийом документів для зарахування учнів 

здійснюватиметься з 1 червня по 15  липня 2020р.

 

 Перелік документів, які необхідно подати:

 

1. Заява одного з батьків дитини про зарахування до школи.

 

2. Копію свідоцтва про народження дитини (оригінал пред'являється під час подання відповідного документа).

 

3. Медичні довідки (форми  № 086-1/0  та №063).

 

4. Згода на збір та обробку персональних даних.

 

 

 

Прийом документів до 1-х класів, що мав розпочатись з 1 квітня 2020 р, відтерміновано до закінчення карантину.

 

     Відповідно до наказу по закладу освіти № 3 від 31.05.2019 року до 1-го класу зараховано 6 учнів.

     Вакантних місць - 10.

Поради батькам майбутніх першокласників

 1. Радійте Вашій дитині!

 2. Розмовляйте з дитиною спокійним голосом. Для дитини Ви — зразок мовлення, адже вона вчиться мови, наслідуючи, слухаючи, спостерігаючи.Ваша дитина буде говорити так, як Ви.Малюк успішніше засвоює мову тоді, коли дорослі слухають його, спілкуються, розмовляють.Виявляйте готовність слухати.Якщо роль слухача Вас втомлює, якщо Ви поспішаєте, не за¬бувайте: терпіння, виявлене в дошкільний період, суттєво полег¬шить ваші проблеми в майбутньому.

 3. Щодня читайте дитині. Розучуйте скоромовки, чистомовки.

 4. Приділяйте дитині якомога більше часу. Саме в дошкільні роки закладаються основи впевненості в собі та успішного спілкування поза сім'єю. Від рівня раннього мовленнєвого розвитку залежатиме подальший процес росту дитини в школі.

 5. Не забувайте, що мова та мовлення краще розвиваються в атмосфері спокою, безпеки та любові.

 6. У кожної дитини свій темперамент, свої потреби, інтереси. Поважайте її неповторність.

 7. Розвивайте основні лінії дошкільного дитинства — вмінняслухати, бачити, відчувати.

 8. Допомагайте дитині розвивати дрібну моторику м'язів руки,аби їй було легше опановувати письмо. Для цього необхідно вчи-ти малюка вирізати, малювати, зафарбовувати, будувати, складати невеликі за розміром деталі, зображення. Навчіть дитину зав’язувати та розв’язувати вузлики.

 9. Забезпечуйте можливості та умови для повноцінної гри. Гра — це провідна діяльність дошкільника. Л.С. Виготський відзначав: «Чим краще дитина грається, тим краще вона підготовлена до навчання у школі».

 10. Допомагайте дитині осягнути склад числа. Немає необхідності¬, щоб вона механічно лічила до 100 і більше. Нехай рахує до 10-20, але особливо важливо розуміти і знати, з яких чисел складається 5 , а з яких — 7 тощо. Це є основою понятійного мислення, розуміння основ математики, а не механічного запам’ятовування.

 11. Працюйте над розвитком пам'яті малюка, його уваги, мислення. Для цього пропонується багато ігор, головоломок, задач у малюнках, лабіринтів тощо в різних періодичних та інших виданнях.

 12. Запровадьте в сім'ї єдиний режим і дотримуйтеся його виконання (обов'язково всі члени родини).

 13. Дитина повинна мати певне доручення і відповідати за його виконання.

 14. Необхідною умовою емоційно-вольового розвитку малюка є спільність вимог до нього з боку всіх членів родини.

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Наш прапор

прапор школи

Емблема школи

Наш гімн

Слова: Вакула О.Ф.

Є В-Піщане на Сумщині рідній.

Школа невеличка посеред села.

Завітай до неї ти, подружися з дітьми,

Бо найкращі дні для нас – це шкільна пора

Ми гризем граніт науки, біологію вчимо,

Ну а точні всі предмети добре знаємо давно (2)

 

Любим рідну школу і усе навколо

Разом доглядаємо – дорослі и малі,

Не ламай стебельце, просить моє серце,

Краще нам в роботі, друже, ти допоможи.

І тоді нам усміхнуться квіти радо з квітника,

І найкращі дні почнуться – веселися дітвора (2)

 

І хоч космонавти з нас не виростали,

До зірок далеких ми не летимо.

Та все ж головне те, щоб людбми ми стали,

Істину цю кожен знає з нас давним-давно.

Вчителі нам допоможуть перешкоди всі здолать

І тоди, ми запевняєм, буде все у нас гараз. (2).

Профорієнтація

Безпечна дорога додому