5 КЛАС
17.03
Тема. Головні цілі пізнання минулого. Фах історика. Руські літописи
Форми роботи:
- Перегляд відео уроку «Уроки історії пітона Каа»
- Аналіз інформації за методом бесіди (Використання програми Viber)
Домашнє завдання.
Опрацювати параграф 21. Письмово виконати завдання 3 і 4 сторінка 149.
31.03
Тема. Козацькі літописи. Літописи Самійла Величка
Форми роботи:
- Аналіз інформації з відеоролику https://www.youtube.com/watch?v=LG5nbjNHzxk
- Складення запитань до матеріалу відео.
Домашнє завдання.
Прочитати параграф 22. Виконати письмово завдання на с. 158.
07.04
Тема. Історичні праці ХІХ – початку ХХ ст. «Історія України-Руси». М. Грушевського.
Форми роботи:
Виконання завдань згідно слайдів презентації
Домашнє завдання.
Опрацювати параграф 23.
Виконати письмово завдання 1-3 із розділу Оцініть себе, сторінка 164.
14.04
Тема. Наукове і мистецьке осмислення минулого. Художні твори про минуле України
Форми роботи:
Проаналізувати першоджерела, що містяться в параграфі 24.
Домашнє завдання.
Параграф 24. Виконати письмово завдання с.171 ( жовта рамка з будиночком).
21.04
Тема. Узагальнення. Тематичний контроль. Дослідники історії
Форми роботи:
Тематичний контроль за допомогою тестування join.naurok.ua
код доступу - 425013
Домашнє завдання.
Підготувати повідомлення про одного із історичних діячів
28.04
Тема. Праця і господарство: Колись і сьогодні. Традиційні заняття українців. Від натурального до ринкового господарства. Село. Заняття та умови життя населення в українських селах у минулому і тепер.
Форми роботи:
Опрацювати параграф 25. Розказати про життя людей в селі за поадним планом (сторінка 178).
Домашнє завдання
Виконати завдання 4. с.178
05.05
Тема. Місто. Заняття і умови життя населення в українських містах в минулому і тепер.
Форми роботи:
Опрацювати презентацію та виконати завдання подані в ній (автор: Анастасія Ляшко) https://naurok.com.ua/prezentaciya-misto-ta-selo-zanyattya-ta-umovi-zhittya-naselennya-v-ukra-nskih-mistah-i-selah-u-minulomu-i-teper-175323.html
Домашнє завдання
Підготувати повідомлення про одне із сучасних міст України
12.05
Тема. Узагальнення за рік
Форми роботи
Минхронне тестування на порталі «На урок». Час викоання – 30 хв.
Домашнє завдання
Повторити основні дати
7 КЛАС
18.03
Тема. Опір рських князі політиці централізації та його наслідки
Форми роботи:
Практична робота за допомогою презентації https://vseosvita.ua/library/krevska-unia-43482.html
Домашнє завдання.
За допомогою інтерент-ресурсів підготувати повідомлення на тему: "Держава Феодоро в Криму".
01.04
Тема. Держава Феодоро в Криму
Форми роботи:
Перегляд та дискчійне обговореня відео https://www.youtube.com/watch?v=p2_WbcWEFs4
Домашнє завдання.
Прочитати с.191-195. Виконати завдання 12. с. 198.
08.04
Тема. Утворення Кримського ханства. Гіреї
Форми роботи:
Аналіз відео уроку за допомогою методу Акваріум. https://www.youtube.com/watch?v=gVA9sm31GEk
Домашнє завдання.
Опрацювати питання 4-5 с. 191-195.
Виконати тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=508503
15.04
Тема. Суспільний устрій та культура ханства
Форми роботи:
Опрацювати за допомогою прийому «Історичний ланцюг» матеріал с. 193-194
Домашнє завдання.
22.04
Тема. Cуспільне і церковне життя на теренах України в 14-15 ст.
Форми роботи:
Опрацювати сторінку 203-204 за методом критичного читання та дискусійного обговорення
Вправа «Доповни ланцюг».
Домашнє завдання.
Підготувати проект про церкву України 14-15 ст. (одну на вибір)
29.04
Тема. Сільське господарство. Ремесла і торгівля
Форми роботи:
Опрацювати питання 1, 2, 4 параграфу 25. Виконати завдання 1,2,4,7 с. 216
Домашнє завдання
Виконати завдання 15. с.217.
06.05
Тема. Міста. Магдебурзьке право
Форми роботи:
Опрацювати питання 3. с. 211-213. Виконати завдання 8,9 с.216. 14. с217
Домашнє завдання
Створти кросворд на 10 слів за матеріалами питання 3 с.211-213
13.05
Тема. Узагальнення за рік
Форми роботи:
Виконати тести (синхронно) за допомогою порталу «На урок». Час виконання - 30 хв.
Домашнє завдання
Повторити основні дати
soNormal align=center style='text-align:center;line-height:normal'>Домашнє завдання
Повторити основні дати
8 КЛАС
18.03
Тема. Образотворче мистецтво
Форми роботи:
Опрацювання матеріалу підручника с.214-216. Складення та розв’язання питань відкритого та тестового вигляду.
Домашнє завдання.
Підготувати презентацію про одного із гетьманів, якого вивчали після подій Національно-визвольної війни. Виконати завдання за посиланням https://learningapps.org/6325717
31.03
Тема. Узагальнення. Тематичний контроль. Козацька Україна наприкінці 17-на поч.18 ст.
Форми роботи:
Тестова робота https://naurok.com.ua/test/ukra-nski-zemli-naprikinci-50--h-rr-xvii-na-pochatku-xviii-st-126968.html
Домашнє завдання
Прочитати параграф 29. Виконати письмово завдання 1-10. с. 279
01.04
Тема. Імперський наступ на автономію Гетьманщини
Форми роботи:
Виконання тестових завдань https://naurok.com.ua/test/livoberezhna-ta-slobidska-ukra-na-likvidaciya-getmanschini-114347.html
Домашнє завдання
Виконати письмово завдання 11-1 с.229
08.04
Тема. Нова Січ
Форми роботи:
Виконання практичних завдань згідно презентації
Домашнє завдання.
Виконати вправи https://learningapps.org/8973534 та https://learningapps.org/8973146
14.04
Тема. Ліквідація гетьманства і козацького устрою в Україні
Форми роботи:
Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=4fzcQAqYj5E&t=268s та створення опорної ментальної карти
Домашнє завдання.
Підготувати історичний портрет К. Розумовського
15.04
Тема. Підкорення кримського ханства. Колонізація Півдня України
Форми роботи:
Опрацювати питання 8-9 с. 241
Тестова робота. Код 208718
Домашнє завдання.
Виконати завдання 13. с.244
22.04
Тема. Правобережна Україна. Гайдамаки. Коліївщина.
Форми роботи:
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=Bxy9JMLm_HI
Виписати основні поняття.
Охарактеризувати діяльність опришків та гайдамаків.
Домашнє завдання.
Опрацювати параграф 32. Виконати письмово завдання 11. с. 252.
28.04
Тема. Буковина, Східна Галичина, Закарпаття. Рух опришків.
Форми роботи:
Опрацювати питання 4, 6 параграфу 32.
Виконати завдання 5,9,10 с. 252
Домашнє завдання
Створити історичний портрет О. Довбуша
29.04
Тема. Поділи Речі Посполитої: зміни у становищі Правобережної України та західноукраїнських земель
Форми роботи:
Опрацювати питання 5 параграф 32.
Виконати тестові завдання join.naurok.ua, код доступу - 693206
Домашнє завдання
Виконати завдання 6-7 с. 252.
06.05
Тема. Освіта і наука. Києво-Могилянська академія
Форми роботи:
Опрацювати презентацію (автор: Світлана Шістка) https://vseosvita.ua/library/prezentacia-osvita-i-nauka-kievo-mogilanska-akademia-261927.html
Підготувати 10 запитань до матеріалу з відкритою формою відповіді
Домашнє завдання
Створити презентацію про сучасну дяльність Києво-Могилянської академії
15.05
Тема. Узагальнення за рік
Форми роботи:
Виконати тести на порталі «На урок». Час виконання – 30 хв.
Домашнє завдання.
Повторити основні дати.
9 КЛАС
17.03
Тема. Прояви ксенофобії та шовінізму. «Справа Бейліса»
Форми роботи:
Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=KozcWuzu9ws
Відповідь на запитання стосовно матеріалу відеоролику за виглядом ментальної карти.
Домашнє завдання.
опрацювати інформацію в додакових джерелах про "Справу Бейліса". Написати письмово власне ставлення до цієї історичної події
18.03
Тема. Узагальнення. Тематичний контроль. Україна початку 20 ст. перед викликами модернізації
Форми роботи:
Тестовий контроль. https://naurok.com.ua/test/ukra-nski-zemli-na-pochatku-hh-stolittya-97507.html
Домашнє завдання.
Підготувати презентацію або проєкт на тему "УКРАЇНА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ ПЕРЕД ВИКЛИКАМИ МОДЕРНІЗАЦІЇ."
01.04
Тема. Вплив процесів модернізації на суспільне життя українців, зміни у світовідчутті людини
Форми роботи:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-urok-33-osvita-nauka-vpliv-procesiv-modernizaci-na-suspilne-ta-povsyakdenne-zhittya-50453.html виконання практичних завдань за матеріалами презентації.
Домашнє завдання.
Підготувати ментальну карту до ондого із параграфів 23-26 (на вибір).
07.04
Тема. Урізноманітненя форм і напрямі освіти. Боротьба за створення українського університету у Львові.
Форми роботи:
Опрацювати параграф 30-31 за методами прес та фішбоун.
Домашнє завдання.
Виконати письмово завдання 6 с. 248.
08.04
Тема. Церковне життя
Форми роботи:
Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=vai9J2hktPc. Створення схеми основнх подій церковного життя.
Домашнє завдання.
Створити презентацію про одного з церковних діячів України початку 20 ст.
15.04
Тема. Емансипація жінки. Наукові товариства. Видатні вчені. Особливості розвитку культурноо життя
Форми роботи:
Опрацювати питання 2-4 параграфу 31.
Скласти таблицю «Діяльність науковців в Україні в другій половині 19 ст.»
Домашнє завдання.
Підготувати презентацію про відому жінку-науковця кінця 19 ст.
21.04
Тема. Український професійний театр
Форми роботи:
Перегляд та аналіз відео https://www.youtube.com/watch?v=WAJmsps15a0
Вправа «Виправ помилку у листі від театрального критика»
Домашнє завдання
Підготувати проект про Марію Заньковецьку
22.04
Тема. Література
Форми роботи:
Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=ZG4uEimVcSs&list=PLv6ufBUWdRi1xvmFlbPavmrfcCS2K4TRO&index=27&t=0s
створення таблиці «Літературні досягнення України в другій половині 19 ст.»
Домашнє завдання.
Підготувати проект про одного із відомих поетів або письменників другої половини 19 ст.
29.04
Тема. Музика
Форми роботи:
Опрацювати питання 3. параграфу 32. Виконати завдання 3-4. с. 254
Домашнє завдання.
Створити історичний портрет відомого представника сучасної української музики
05.05
Тема. Українська романтича і реалістична школа живопису. Модерн в малярстві.
Форми роботи:
Опрацювати питання 1. параграфу 33. Виконати завдання 4-6. с. 260
Домашнє завдання.
Виконати завдання 7 с. 260
06.05
Тема. Стилізація й модерн в архітектурі. Повсякденне життя. Зміни в міській і сільській забудові.
Форми роботи:
Опрацювати питання 2. параграфу 33. Виконати завдання 2 с. 259, завдання. позначене знаком питання с.260
Домашнє завдання.
Підготувати проект про одну із архітектурних пам`яток України кінця 19 ст.
13.05
Тема. Узагальнення.
ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ ТА КУЛЬТУРА УКРАЇНИ в середині ХІХ – на початку ХХ ст..
Форми роботи:
тестування Код доступу 215547, відкривши посилання join.naurok.ua
Домашнє завдання.
підготуватися до річного тематичного оцінювання.
9 КЛАС (ПРАВО)
16.03
Тема. Адміністративні правопорушення
Форми роботи:
Виконання інтерактивних завдань згідно презентації. https://naurok.com.ua/navchalna-prezentaciya-z-pravoznavstva-dlya-9-go-klasu-na-temu-administrativni-pravoporushennya-zlochini-14271.html
Домашнє завдання.
За матеріалами параграфу 21 створити презентацію на тему "Адміністративні порушення".
30.03
Тема. Злочини. Кримінальний проступок
Форми роботи:
Виконання тестових завдань https://naurok.com.ua/test/zlochin-124268.html
Домашнє завдання.
Створити 2 юридичні задачі про кримінальні злочини.
06.04
Адміністративна відповідальність неповнолітніх
Форми роботи:
Вивчення матеріалу презентації https://naurok.com.ua/prezentaciya-administrativna-vidpovidalnist-nepovnolitnih-15447.html за допоогою створення тез у вигляді схеми або ментальної карти.
Домашнє завдання.
Виконати завдання 18. с. 167.
13.04
Тема. Кримінальна відповідальність неповнолітніх
Форми роботи:
Опрацювти матеріал та завдання презентації https://naurok.com.ua/prezentaciya-kriminalna-vidpovidalnist-nepovnolitnih-17583.html
Домашнє завдання.
Порівняти адміністративну та кримінальну відповідальність
27.04
Тема. Практичне заняття. Особливості адміністративної та кримінальної діяльності неповнолітніх
Форми роботи:
Виконати завдання практичного заняття 8. с. 167
Домашнє завдання.
Скласти 3 правові ситуації на тему: «Кримінальна та адміністративна відповідальність неповнолітніх»
04.05
Тема. Практичне заняття. Узагальнення. Неповнолітні як суб’єкти цивільних, сімейних, трудових, адміністративних і кримінальних правовідносин
Форми роботи:
Тестування join.naurok.ua Код доступу 651255
Домашнє завдання.
Підготувати проект про одну із юридичних професій
Форми роботи:
Опрацювати питання 2. параграфу 33. Виконати завдання 2 с. 259, завдання. позначене знаком питання с.260
Домашнє завдання.
Підготувати проект про одну із архітектурних пам`яток України кінця 19 ст.
18.05
Тема. Узагальнення за рік
Форми роботи:
Виконати тести на порталі «На урок». Час виконання – 30 хв.
Домашнє завдання.
Повторити основні дати.